|
Forum Mikromodelarzy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ganjavir
Obserwator
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko- Biała
|
Wysłany: Śro 17:13, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
I poległem Poproszę rysunek bądź wyjaśnienie na żywo jak się uda gdzieś spotkać. Niestety jestem trochę zielony w tematyce olinowania. Zrobiłem jak nakazał producent
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Witos
Nasz Człowiek
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Amersfoort
|
Wysłany: Śro 17:40, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
W kwestii olinowania znajdziesz dużo zdjęć w Internecie, grubości lin i rozwiązania bloków, haków niezbyt się zmieniły od tamtych czasów. Poza tym zdjęcia archiwalne.
A skoro upraszasz się krytyki, to prosz barc, tak na szybko póki co:
- zbyt poziome zejściówki
- kotwice mogą zwisać, ale na łańcuchu, jeśli nie, to trzonami są schowane w kluzach, w odpowiednim ułożeniu rzecz jasna
- okna mostka zbyt niskie i zbyt gęsty podział
- trap na burcie powinien w tym statku być na wysokości pokładu głównego, a przynajmniej tak to zazwyczaj jest
link do zdjęcia bliźniaka
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ganjavir
Obserwator
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko- Biała
|
Wysłany: Śro 19:46, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Kur..cze teraz takie zdjęcie! No trudno. Poprawię się I tak się mnie wydaje że jak na pierwsze starcie z 700 jest nie najgorzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tender
Specjalista
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 2255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław, już nie Hamburg
|
Wysłany: Śro 22:06, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Witos - piękny "sznurek" . Zmobilizowało to mnie do pokopania trochę po necie. Szału nie ma ale przynajmniej dowiedziałem się, że był to standardowy kabotażowiec wojennej budowy a typ był oznaczony kodem 46MKMF. Część błędów, m.in. okna sterówki, wynika niestety z błędów modelu - sprawdziłem na oryginale który wykopałem z czeluści swojej szafy .
spit5 - mogę Cię Romku oświecić, że brak bomów przy pierwszej ładowni jest spowodowany tym, że "poleciał" dziobowy maszt żeby zrobić miejsce dla platformy działa. Co do mocowania lin bomów, to też mnie się to "rzuciło na oczy" i jak już, to liny powinny być "naszpanowane" a nie smętnie zwisać.
ganjavir napisał: |
(...)tak się mnie wydaje że jak na pierwsze starcie z 700 jest nie najgorzej. |
Ja rozumiem, że skromność jest najwyższą cnotą itd. ale net to takie podwórko gdzie wszędzie można wsadzić nos no i wyszło. Brąz w Katowicach to za ładny uśmiech, hę?
Olinowanie bomów ładunkowych, co prawda trochę oszukane , można podpatrzeć tutaj i tutaj.
Jak będziesz się zabierał za następnego klasycznego frachtowca a nie znajdziesz wyjaśnień w innych źródłach, to się zgłoś z tematem, wtedy Cię oświecę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tender dnia Śro 22:17, 11 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
spit5
Entuzjasta
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 1427
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Czw 8:58, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
tender napisał: |
spit5 - mogę Cię Romku oświecić, że brak bomów przy pierwszej ładowni jest spowodowany tym, że "poleciał" dziobowy maszt żeby zrobić miejsce dla platformy działa.
|
Zdjęcie które wrzucił Witos wyjaśniło wszystko. To po raz kolejny potwierdza fakt, że dobra dokumentacja to podstawa przy budowie modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal Theme by Zarron Media
|