|
Forum Mikromodelarzy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kat
Kontradmin z kontrwywiadu.
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 18:20, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Pamiętam takie butelki, do twej pory się jeszcze zdarzają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ergie
Przyjaciel Forum
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 23:11, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
[ Raport z budowy: 6.X.2008 cz. 2 ]
Narazie odłożyłem walkę z kabiną kierowcy. Ale jeszcze do niej wrócę.
Wziąłem się za to za budowę ramy podwozia.
Ponieważ oryginalna część z zestawu Haulera, wzorem czeskiej szkoły lania żywicy, ma duży klocek powlewowy ...
i paskudnie poszarpaną górną krawędź podłużnic ramy, które byłyby widoczne w modelu ...
dlatego zamiast szlifować wlew i potem szpachlować i obrabiać górną krawędź ramy, wykonałem, z polistyrenowych płaskowników, ramę od nowa ...
przy okazji wykonałem, takie jak w oryginale ceowe zderzaki z przodu i z tyłu, które w zestawie Haulera występują jako pełne belki ...
oraz zrobiłem ceownik na którym podwieszony będzie silnik parowy ...
Pozostaje teraz tylko dodać wzmocnienia, beleczki na podwieszenie zbiornika na wodę i resory oraz dorobić nity.
Poprawiłem również malowanie beczki.
Zastąpiłem też malowaną etykietę na wieku, wykonaną z cienkiego papieru.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ergie dnia Pon 23:12, 06 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal Theme by Zarron Media
|